Відповіді на найбільш поширені питання

Схема роботи Кешбек сервісу така - інтернет-магазини платять нашому сервісу Партнерську винагороду за кожного залученого реального Покупця. Ми, в свою чергу, ділимося здебільшого цією винагородою з Вами. У підсумку - не крамниці повертають Вам частину грошей за покупки, а Кешбек сервіс ділиться з Вами своєю партнерською винагородою. Це вигідно всім.
Вивести свої накопичені кешбек кошти з особистого кабінету GoShopping дуже швидко та легко:
1) вкажіть в своєму особистому кабінеті суму, яку хочете зняти,
2) вкажіть зручний для Вас спосіб виведення коштів: на банківську карту або на мобільний рахунок ,
3) натисніть кнопку «Вивести гроші».
На відміну від інших кешбек сервісів, мінімальна сума виводу коштів у GoShopping - всього 2 грн.
У кожного магазину в нашому каталозі - свої умови повернення кешбек. Іноді це фіксована сума, іноді - відсоток від суми замовлення. Інформація про розмір нарахованого Кешбек вказана на сторінці кожного магазину.
Через добу після замовлення (дуже рідко - до двох тижнів) Кешбек відобразиться у Вашому Особистому кабінеті з позначкою «В очікуванні». Як тільки магазин підтвердить замовлення - ми зараховуємо кешбек на Ваш баланс. ВВ описі кожного інтернет-магазину є час очікування повернення. Середній показник - 3-4 тижні.
Ви можете здійснювати інтернет-покупки через Кешбек сервіс GoShopping навіть перебуваючи за кордоном, але головна умова для виведення Кешбек - це виведення коштів тільки на банківські карти, випущені в Україні або на мобільні рахунки номерів телеком-операторів, зареєстровані в Україні. На карти зарубіжних банків, випущені за кордоном або на мобільні рахунки зарубіжних телеком-операторів вивести гроші Ви не зможете.
Тут можливі два варіанти. Перший варіант - припустимо, що Ви ще не є зареєстрованим користувачем у нас на сайті, але вже перейшли з нашого сайту в інтернет-магазин який зацікавив Вас. Тепер Увійдіть у GoShopping і залиште заявку на повернення Кешбек в своєму Особистому кабінеті (розділ «Підтримка»). Якщо зробити це не вийде - повідомте, будь ласка, номер свого замовлення нашої служби підтримки, ми перевіримо нашу базу і повернемо Вам Кешбек.
Другий варіант - Ви вже зробили покупку, зайшовши в інтернет-магазин безпосередньо (не з нашого сайту). В такому випадку, на жаль, повернути Кешбек не вийде з однієї простої причини - для інтернет-магазину Ви в такій ситуації є покупцем, який прийшов в магазин просто з інтернету, а не з кешбек сервісу GoShopping. Відповідно, інтернет-магазин не нарахує нам партнерську винагороду за таку Вашу покупку, оскільки це не ми привели йому Покупця, і в результаті - нам нічим буде поділитися з Вами. Тому для отримання Кешбек не забувайте переходити в потрібні Вам інтернет магазини тільки з нашого сайту.
Так звісно! Ми перерахуємо Вам суму нарахованого кешбеку (виходячи з тієї суми, яку Ви заплатили за частину свого замовлення) і повернемо її на Ваш баланс.
Ні, кешбек нараховується тільки на вартість товару, без урахування вартості доставки.
"Щоб уникнути ситуацій, в яких кешбек може бути не нарахований, або ризикує бути загублений або викрадений сторонніми програмами або інтернет-додатками, будь ласка, дотримуйтесь декількох простих правил. Ознайомитися з ними Ви можете на окремій сторінці - «Правила покупок»."
Якщо у Вас виникло питання, відповідь на яке Ви поки не знайшли, зверніться з ним, будь ласка, в Службу підтримки нашого сервісу за тел.: +38 096 852 33 33, або відправте повідомлення через форму, наведену нижче: