1.1. Ця Угода визначає як права та обов'язки компанії Таргет Фінанс (іменованої надалі "ми","нас","Кешбек-сервіс","сервіс" або goshopping.com.ua), пов'язані з послугами даного сайту (goshopping.com.ua), так та права та обов'язки Користувача після прийняття цієї Угоди. Періодично в даний Договір можуть вноситися зміни.
2.1. Користувач - той, хто користується послугами goshopping.com.ua з метою економії на покупках в інтернет-магазинах.
2.2. Кешбек - грошова сума, яка надходить в акаунт користувача goshopping.com.ua після зробленої покупки.
2.3. Аккаунт - особистий кабінет користувача в сервісі goshopping.com.ua. Партнерські магазини (магазини-партнери) - це магазини, які розташовані на сайті goshopping.com.ua. Сервіс підключений до партнерських програм даних магазинів та отримує комісію від них за наданих їм клієнтів. Ця комісія формує величину знижки ("Кешбек"), яку отримує користувач на goshopping.com.ua
3.1. Кешбек-сервіс дозволяє економити на покупках в інтернет магазинах, шляхом виплати користувачеві кешбеку. Кешбек виходить за рахунок комісії, яку отримує goshopping.com.ua від магазину, в якому була здійснена покупка. Більшу частину комісії, отриманої сервісом від магазину, переходить користувачу в особистий аккаунт на goshopping.com.ua. Goshopping.com.ua ніколи і ні за яких умов не стягує ніякої плати з своїх користувачів. Всі наші сервіси абсолютно безкоштовні.
4.1. Goshopping.com.ua надає своїм користувачам додаткову можливість заощадити шляхом надання їм безкоштовних купонів та промокод до інтернет-магазинів, розташованих на сервісі. Ми в реальному часі відстежуємо і розміщуємо на сервісі до декількох тисяч купонів та промокодів одночасно.
4.2.При використанні сторонніх купонів та промокодів, кешбек може бути не нараховано. В тому числі, Кешбек може бути не нараховано, якщо використовуються додаткові знижки в самому магазині.
5.1. Гроші, отримані за покупку, можна вивести через 14 днів після їх нарахування в акаунт Goshopping.com.ua будь-якими зручними для вас шляхами, які ми пропонуємо в розділі "Виведення коштів " . Наприклад, ви зможете отримати гроші, на свою карту Visa або MasterCard або просто на баланс вашого мобільного телефону.
5.2. ВАЖЛИВО: Зверніть, будь ласка, увагу, що за деякими покупкам можливе очікування більше 14 днів, поки магазин, в якому було придбано виріб, не підтвердить, що покупка була оплачена й не переведе гроші в goshopping.com.ua. У таких випадках, час очікування може бути збільшено до 2х та більше місяців.
6.1. Товари та послуги, що надаються магазинами-партнерами, знаходяться під повним та одноосібною відповідальністю даних інтернет - магазинів і не мають ніякого відношення до Кешбек-сервісу. Goshopping.com.ua відповідає тільки за створення аккаунта користувача на goshopping.com.ua та нарахування кешбеку за покупку в інтернет магазині, в разі якщо покупка була здійснена і магазин перерахував комісію за неї в goshopping.com.ua.
7.1. Учасник goshopping.com.ua здійснює покупки з єдиною метою: для того, щоб заощадити і отримати Кешбек. Але, не заробити гроші і потім відмовитися від замовлення в інтернет-магазині. Тому, забороняється свідомо, з метою заробити гроші, відмовлятися від замовлення в інтернет-магазині вже після того, як кешбек в акаунт goshopping.com.ua був нарахований. У разі, якщо користувач goshopping.com.ua з якої-небудь причини відмовляється від вже зробленої покупки в магазині, розташованому в каталозі goshopping.com.ua, то він повинен повідомити нас про відмову, щоб goshopping.com.ua скасував нарахування кешбек.
7.2. В разі неодноразових скасувань по вчиненим покупкам зроблених одним користувачем, goshopping.com.ua може затримати всі засоби, що знаходяться на рахунку користувача до з'ясування обставин відмін. Якщо дану дію заподіяли для будь-якої шкоди магазину, то ми залишаємо за собою право заблокувати аккаунт користувача на нашому сервісі та утримати кошти, що знаходяться в обліковому записі.
7.3. Якщо сума замовлення в будь-якому магазині менше 50 гривень, то кешбек також не передбачений.
7.4. У деяких випадках Кешбек не нараховується автоматично в акаунт користувача і це ніяк не залежить від goshopping.com.ua, але тільки від магазину де була проведена покупка. Goshopping.com.ua може попросити користувача надати дані про покупку, такі як: дата та час, суму та номер замовлення, фото чека (або скріншот інтернет-банкінгу). Ці дані можуть знадобитися для звернення в магазин. Але, якщо магазин все ж відмовляє в нарахуванні коштів, то кешбек за дану покупку не підлягає нарахуванню в акаунт goshopping.com.ua.
7.5. Якщо користувач купує товари в доларах та оплачує доларовими картами (Visa аьо Master Card), то Кешбек буде нарахований, але, перерахований за внутрішнім курсом обміну магазину. Іншими словами, ми отримуємо комісію від магазину в гривнях, вже перераховану за внутрішнім курсом самого магазину.
8.1. При замовленні в інтернет-магазині користувач зобов'язується надавати тільки правдиву інформацію, як платіжну, так і інформацію по доставці товарів відповідно до законів України або іншої країни, під юрисдикцією якої перебуває інтернет-магазин. При виникненні спірних ситуацій пов'язаних з відмінами покупок або іншими, goshopping.com.ua може попросити користувача заповнити особисту інформацію в його Профілі в акаунті на goshopping.com.ua, щоб сервіс міг зв'язатися з користувачем та вирішити спірну ситуацію.
9.1. Учасник goshopping.com.ua несе відповідальність за будь-які незаконні дії, вчинені на сайті goshopping.com.ua або сайтах інтернет-магазинів відповідно до законів України або законами країни, під юрисдикцією якої перебуває інтернет магазин. Наприклад, заборонено використовувати незаконні розсилки (СПАМ) для залучення інших користувачів на сайт goshopping.com.ua.
10.1. На сайті goshopping.com.ua категорично забороняється створення однією людиною, декількох акаунтів. Також заборонено заходити в акаунти з однієї IP адреси та комп'ютера.
11.1. Якщо сума замовлення менше ніж сам кешбек, то за таке замовлення повернення грошей не передбачено.
Наприклад: Ви зробили замовлення на суму 60 гривень в магазині Л'етуаль, де сума кешбеку - 100 гривень, відповідно сума замовлення виходить менше, ніж сума очікуваного кешбеку Саме в такому випадку повернення грошей не відбувається, так як магазину не вигідно платити більше, ніж отримувати.
Всі нарахування кешбеку, як і його скасування приходять від магазинів автоматично. Зазвичай, автоматичне скасування нарахування буває в тих випадках, коли з різних причин покупка не відбулася. Тобто:
12.1. Покупець зробив замовлення, але, не сплатив його або повернув товар магазину після отримання.
12.2. Магазин самостійно скасував замовлення (немає товару в наявності, неможливість доставити адресату та ін.)
12.3. Після здійснення покупки, був відкрита "суперечка" (може бути застосовано до магазину Aliexpress) та магазин відкликав нарахування кешбек назад.
Якщо покупка все-таки відбулася, та Ви отримали товар за покупку, але, при цьому, нарахування кешбеку було скасовано магазином - будь ласка, напишіть нам та ми розберемося в даній ситуації! Обіцяємо, якщо скасування кешбеку була проведена помилково, то ми розберемося, та Ви отримаєте його в будь-якому випадку :)